sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Elämä jatkuu (:

Mitäs mulle, muuten iha hyvää. Huomenna heti aamust liikkaa ja ollaan kuntosalil...houkutteleeko ketään tällee viikon alussa? Ei mua ainakaa.

Mulla on tylsää...ollu koko vkolopun. Halusin vaa olla hetken rauhassa ku uus lukkari on niin niiin niiiiiiiiin perseestä ja rankka.
Mun kokeet on menny ihmeen hyvin :oo
mut silti keskiarvo laskee joka tapauksessa...

Sori ku en oo jaksanu blogitekstii väsätä...syksy on ollu aika perseest.
En niitä tähän nyt jaksa kirjoitel mut pari laulun sanaa vois kertoo aika paljon (:




Anna minulle hetki aikaa,
Hetki aikaa miettiä uudellen,
Laittaa sanat oikeaan paikkaan,
Sanoa mitä todella tarvitsen,
Ei mitää liikaa, ei mitään turhaa,
Vain ne sanat jotka sielua ravistaa,
Anna minulle hetki aikaa,

En riittävästi yrittänyt,
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Sinut viereltäni olen häätänyt,
Ei kaipaus vähene vaikka tiedän etten sinua ansaitsekkaan
Olen silti jotain ymmärtänyt

. . . . . .
It's a new day
Something feels strange
I'm walking in the clouds
I'm almost touching the stars
Anything is possible, imaginable
Am I dreaming?
All normal things start to change


. . . . . .
Last goobye, goodbye, goodbye

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nytku luit ni kommaa ! (=