keskiviikko 1. elokuuta 2012

Summer (:

Kesä on vierähtänyt nopeesti ja aikaa ei oikein ole jäänyt postaukselle. Mutta nyt! En oo mitenkään erikoista tehnyt tässä kesän aikana. Kavereiden kanssa hengailua, poikaystävän kans käytiin leffassa, matkustin Jyväskyläänkin jaja mitäs muuta? No sit aika paljon kotona leffoja katsellen. Kesätyöt oli ihan perseestä. Voi että, kaikki työpäivät oli niiin syvält. Mansikoiden poimimen ei oikein oo mun juttu. Lopputulos: kipeä selkä (vahvistunut tosin), punainen polvi (kontatessa osu polvi kiveen) ja palkka! Ihajees palkka. En kyl mene enää kolmatta kesää poimimaan mansikoita, parempiaki työpaikkoi löytyy. Mut en valita enää..se on nyt ohi! (Luojan kiitos)




Huomenna meen Janinan kans särkkikseen ;) uuuuu tulee kivaa! Voin laittaa kuviaki seuraavas postaukses.





Oon paraikaa Jessel (poikaystävä). Jätkä kattoo ihan intona supernatural- jaksoi ja mua ei vois vähempää kiinnostaa :D Varsinkaan näin nättinä päivänä, aurinko paistaa ja on lämmin. Mutta jokainen kuluttaa aikansa miten haluaa. 



Jessestä puheenollen...oon löytänyt niin upeen ihmisen. Voin kertoo koska vaan mitä vaan sille, (ANTEEKS, KIELIOPPIVIRHE! hänelle* :DD (älä kysy)) voin luottaa siihen, että Jesse välittää ja rakastaa ja voin koska vain marssii niiden ovest sisään. En viitti nyt tässä ylistää enempää...jos Jesse tän lukee joku kerta ja säästän teitä lukijoita samalla :D 
ja pointtina oli se, että oon saanut tässä kevään aikana yhden ihanan ihmisen lisää elämääni

-------------------------------------------------------------------------------------------

Haluaisin Linkin Parkin uusimman levyn, Living Things
Tottakai olen kuunnellut sen albumin kappaleita jo YouTubest. Ja tänään sitten kuuntelin yhden biisin, joka jäi soimaan päähän iha mukavasti


Mun mutsi lupasi värjätä myöhään illal mun hiukset. Hiiiiiih, vitsit! Rakastan sitä värii ja nyt tällee vuoden kuluessa vaihdan sävyä takaisin liilaammaks. Uskon, että tulee kivat. 

-----------------------------------------------------------------------------------


On muuten hyvä leffa! Aika hauska ja se leffa voi itelleenki jäädä päälle! :DD
Meen varmaan seuraavaks kattoo sen Madagascar 3 
Mä tahtoo veivaa veivaa!

Veivaan perseeni nyt pois koneelta, oltu taas ihan liikaa nettimaailmas. Pitäis vähä rajoittaa, varsinki ku koulut alkaa ja pitäis panostaa lukemiseen. Mut aina jokin magneettinen voima vetää mut koneelle. Kuuntelemaan edes musiikkia. Aika perus.

Mutjees, näkyillään!
Moikka.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nytku luit ni kommaa ! (=